رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اینجا همه چیز درباره کره پیدا میشه اگه درخواست،پرسش یا نظری هم دارید میتونید اعلام کنید

میکس سریال شکارچی شهر

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۲ ب.ظ

فوق العاده است

.

.

.

 

 

 

 

  • ۹۷/۰۳/۱۸
  • raha

سریال شکاچی شهر

نظرات  (۷)

رهایی عالیههههع یه میکس هم ازپسران برتر ازگل بزار
پاسخ:
مرسی گلم
اگه تونستم حتما میذارم
  • نیلوفر کیانی
  • عالی 😍😍😍😍😍😍
    پاسخ:
    مرسی
  • فاطمه دخی ته تغاری
  • دوست عزیزمون راست میگن لطفا از پسران بدتر از گل میکس بزار.فدات
    پاسخ:
    اتفاقا میکسای قشنگی ازش دارم اما متاسفانه کلا از این سریال میکس با کیفیت خیلی کم پیدا میشه
  • فاطمه دخی ته تغاری
  • چه بد...اگه تونستی بزار عزیزم...لطفا نظرسنجی وبم شرکت کن
    پاسخ:
    باشه گلم
    حتما
  • فاطمه دخی ته تغاری
  • ممنون خواهری
    پاسخ:
    خواهش
  • نیلوفر کیانی
  • وای این سریاله و این میکسه عالیه هر وقت میام وبت نمیدونم چرا هوس میکنم بیام و این ببینم جدی میگم !
    بااینکه فقط ۴ پنج پارت کوچیک دیدم خیلی ترقیب شدم این سریال ببینم حیف 
    که وقت ندارم 😐
    همه اینا مدیدن تو هستم عزیزم که من با این میکس محشرت ترغیب کردی !!! 
    پاسخ:
    واقعا؟ حالا این خوبه یا بد؟
    بازم اگه میکس با کیفیت داشتم میفرستم
  • نیلوفر کیانی
  • خوبه دیگه !!!
    من عاشق این سریال شدم البته تعریف شو قبلا شنیده بودم حدود ۵ شیش سال پیش ولی اون موقع طرف دار سریال های کره ای نبودم !!!!
    من عاشق پارک مین یانگ و واقعا دوست دارم همه سریال هاشو ببینم !!!
    برام فرقی نداره سریال چقدر قدیمی باشه یا حتی اگر نقش منفی باشه (جامیونگ گو ) بارم طرف دارش هستم !!!!😉😉😉😉

    پاسخ:
    بازیگر خیلی خوبیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">