رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اینجا همه چیز درباره کره پیدا میشه اگه درخواست،پرسش یا نظری هم دارید میتونید اعلام کنید

سریال پینوکیو

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ق.ظ

سریال زیبا و دوست داشتی پینوکیو با بازی

پارک شین هه و لی جونگ سوک

eehq_1vurnp5sfrh5ecd6w2oy.jpg

 

زیرنوبس فارسی: دارد
ژانر: ملودارم
تعداد قسمت: 20
شبکه پخش: SBS
شروع پخش: 12 نوامبر 2014


بازیگران : پارک شین ها - لی جونگ سوک

 

خلاصه داستان: این سریال درباره ی یه دختر پسر که از بچگی باهم بزرگ شدن و نقش عمو و برادرزاده ناتنی همو دارن. چودال پو ( لی جون سوک) درزمان گذشته پدرش که آتشنشان بوده را از دست داد ولی بخاطر برخی شایعه ها و حرف های خبر نگاران باعث مرگ مادر و جدایی از برادر بزرگش میشو و همراه پدربزرگ و پدر این ها (پارک شین هه) زندگی میکند.پارک شین هه مبتلا به سندرم پینکیو است و هروقت که دروغ میگوید سکسکه میکند.ولی این بدون خجالت هرچی دلش میخواد میگه بره همین لقب جادوگر رگ گو روش گذاشتن

اینا برزگ میشن مامان دختره همون خبرنگاری بوده که شایعه رو درباره بابای دال پو در آورده بوده.خلاصه طی مدتی هردوی این ها خبر نگار میشود و برای گرفتن انتقام خانواده ی لی جون سوک..........

 

نظرات  (۱۷)

  • رضا محبی
  • اگه حرف وزن نداره
    پس چه جوری کمر آدم را میشکونه؟
  • فاطمه ❤عشق کره
  • رها جون این سریال رو دیدی؟؟؟چطوره؟❤...رایتی سریال رسوایی سونگ کیون کوان رو دیدی؟
    پاسخ:
    بله سریال قشنگیه

    دیدم سریال متوسطیه البته از نظر من
  • نیلوفر کیانی
  • پارک شین هه عشقه ! 
    چقدر به لی جونگ سوک میاد !
    باید سریال قشنگی باشه !
    پاسخ:
    سریال خوبیه
  • فاطمه ❤عشق کره
  • در مورد فیلنامه و بازیگراش یه توضیح مختصر میتونی بدی؟یه نفر ازم سوال کردم میخوام بهش جواب بدم.ببخشید
    پاسخ:
    درباره یه پزشک مردیه که در طبقه پایینی قرار داشته خیلی تلاش کرده و سختی هارو تحمل میکنه تا میشه پزشک امپراطور یه چیزی مثل یانگوم اما این پزشکه اول پزشک اسبا بوده :))
  • فاطمه ❤عشق کره
  • مرسی عزیزم.کلی ارزش دیدن داره یا فقط وقت تلف کردنه؟؟؟
    سریالش خیلی قشنگه :) من دیدم واقعا دوستش داشتم
    پاسخ:
    موافقم
    این قشنگ تر یا وارثان ؟
    پاسخ:
    من وارثانو بیشتر دوست داشتم

    اگه این سریال رو نبینین صد در صر ضرر کردین

    سلام 

    پایان سریالش خوشه ؟

    سریال وارثان چطور اون هم پایانش خوشه ؟ 

     

    پاسخ:
    آره هردوتاشون خوب تموم میشن

    میگم هر قسمت بدون سانسور چند دیقس ؟

    پاسخ:
    هرقسمت حدودا یک ساعته

    سلام 

    یه سوال 

    برادر واقعی چوی دال پو کشته اون یارو رو؟

    و این که دستگیر میشه؟

    یا کشته میشه؟

    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه من این سریال و کامل ندیدم 

    وایی عالیه

    وارثان درباره چیه ؟

    دبلیو رو دیدی 😻😻😻😻

    پاسخ:
    وارثان درباره یه پسر پولدار و یه دختر نسبتن فقیریه که توی دانشگاه باهم آشنا میشن و بهم دیگه علاقه مند میشن و در این بین مشکلاتی سر راهشون قرار میگیره
    نه متاسفانه یک سال بیشتره که دان کردم ولی وقت دیدنشو پیدا نکرد🤦‍♀️🤦‍♀️

    قشنگ بود من دیدم ولی بنظرم تو زیبایی قشنگ تذ بود تو اون هم پارک شین هه بازی کرده

    عالیه 

    پاسخ:
    😊

    بزارین من بهتون بگم کدوما واقعا ارزش دیدن داره

    یکی دبلیو، زیبایی حقیقی، منشی کیم چشه، من ربات نیستم، پینوکیو

    واقعا بی نظیره سریالاش.

    به نظر من اینا واقعا ارزش دیدنو داره

    پاسخ:
    👌👌
    همشو دیدم اما درمورد زیبای حقیقی یکم تردید دارم 
    مطمعنم بخاطر مثلث عشقیش دیوونه میشم آخرش😂😂
  • کیم تهیونگ
  • سلام.من چندتا سریال خوب میشناسم

    عاشقان ماه(اخرش غم انگیز تموم میشه مال زمان گوریو

    هوارانگ(مال گوریو(تاسش باحاله)

    پینوکیو(مربوط به رقابت شرکت های خبر نگاری

    گابلین(گوریو.مال مجازات یک جنگجو که...)

    میشه بهم چندتا سریال هیجانی بگین

    واقعا از ته دل دوست داشتم عاشق این سریال پینوکیو هستم💞💞

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">