رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اینجا همه چیز درباره کره پیدا میشه اگه درخواست،پرسش یا نظری هم دارید میتونید اعلام کنید

بیوگرافی ایم یونا

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۳۰ ب.ظ
ایم یونا بازیگر و خواننده ی محبوب کره ای
.
.
.

بیوگرافی یون آه-سئو یوجین (Im Yoon Ah)

اسم هنرى : YoonA (
윤아)

اسم تولد (اصلى) : Im Yoon Ah (
임윤아)

موقعیت در گروه : رهبر/ خواننده ی اصلی

اسم هاى مستعار : Deer Yoona, Him Yoona (Strength Yoona), Goddess Yoong, Yoong

شعار: تو همه چیز مطمئن باش

زبان ها : کره اى ( مسلط و روان) ، انگلیسى ، چینى و ژاپنى

تاریخ تولد: May 30, 1990

قد: 166cm

وزن: 47kg


گروه خونى: B

مدرسه: Daeyoung High School, 2nd Year


عدد مورد علاقه: 93

مرد ایده آل:Daniel Henney


آهنگ مورد علاقه از گروه: Complete

سریال های تلویزیونی:

مرد سیندرلایی محصول سال 2009

تو سرنوشت منی محصول سال 2008

9آخر 2 بیرون محصول سال 2007

.

.

و سریال باران عشق محصول سال2012 


ایم یونا در سال ۲۰۰۷ تحت نظر کمپانی اس ام زندگی حرفه ای خود را آغاز و از همان ابتدا نظر مردم را به خود جلب کرد و لقب پرفروش‌ترین ایدل زن را به دست آورد. او اولین بار به عنوان نقش اول سریال تو سرنوشت منی ایفای نقش کرد که این سریال بسیار سریال موفقی بود و ریتینگ بسیار بالایی داشت. او در سریال مرد سیندرلایی و باران عشق بازی کرده‌است. کمپانی SM در سال ۲۰۱۶ نخستین آهنگ سولو (تک خوانی) یونا را با کمک گروه 10 CM با نام پیاده‌رو دیوار سنگی دئوک سوگونگ منتشر کرد. همچنین یونا یکی از پارت‌های ost سریال کی۲ رابا نام amzing grace خواند که عنوان پردانلودترین آهنگ متن سریال را به دست آورد.

یونا در شهر سئول کره جنوبی به دنیا آمد. او از کودکی به رقص و خوانندگی و بازیگری علاقه داشت و به کمپانی اس ام پیوست و در همان‌جا به مدت ۷ سال فعالیت کرد. بعد از مدت ۷ سال به عضویت در گروه محبوب کره‌ای «نسل دختران» که متشکل از نه دختر کره‌ای بود درآمد. او در سال ۲۰۰۸ با بازی در سریالی به نام «زن زشت» توانست نقش تکاملی را از خود ایفا کند و این نقش به او اجازه داد تا در سریال کره‌ای «تو سرنوشت منی» بازی کند. با بازی در این سریال او توانست ۵ جایزه در زمینه سریال کره‌ای کسب کند. سریال کره‌ای «مرد سیندرلایی» که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد از جمله سریال‌های هیجان انگیزی بود که یونا در آن بازی کرد و این سریال جایزه‌های متعددی را برای یونا به ارمغان آورد. پس از آن در یک سریال عاشقانه با نام «باران عشق» ایفای نقش کرد و همانند سریال‌های قبلی ۳ جایزه سریال کره‌ای را کسب کرد. در یک ژانویه ۲۰۱۴ خبر رسید که یونا با لی سئونگ کی رابطه دارد که این رابطه یک سال بعد در ۲۰۱۵ پایان یافت. یونا تحصیلات خود را در دانشگاه هنرهای زیبایی دوگنوک مخصوصاً در رشتهٔ موسیقی به پایان رساند .
  • ۹۷/۱۰/۱۶
  • raha

ایم یونا

نظرات  (۱۴)

  • فاطمه ❤عشق کره
  • چرا این طرفدار داره؟به نظرم اصلا جذاب نیست...به طرفداراش برنخوره فقط به نظرم قیافه جذب کننده ای نداره ولی حتما کارای هنریش آدم و جذب میکنه
    ولی ممنون بابت بیوگرافی همه توضبحات و میدی ممنون👍
    بیوگرافی هان جی مین و هان هیوجو رو هم میشه بزاری لطفا؟؟؟؟
    پاسخ:
    توی عکسای دیگش خوشگل تره اما من صرفا بخاطر بازی خیلی خوبش وصدای عالیش دوسش دارم
    خواهش میکنم
    سعی میکنم به زودی بیوگرافی شونو قرار بدم
    یونا عشقهههه❤❤
    فقط یه سوان و یه کی پاپر میتونه درک کنه این بشر چقدر خوبه^^
    چون ایدل ها هنرمندها صرفا از روی یه عکس جذابیت درونیشون نشون داده نمیشه برای مثال واقعا کسی نمیتونه از رو عکس بگه این فرد خیلی شوخه در صورتیکه در واقعیت طور دیگه ایه...گاهی اوقات قیافه یه فرد جذبت نمیکنه اما اون اخلاق درونش باعث میشه تا شیفته اش بشی....متوجه میشین حرفمو دیگه؟ :)

    ممنون از کاراتون ^^
    وقتی گفتین بهتون سر بزنم دنبالتون کردم پستاتونو میدیدم اما اولین باره که کامنت گذاشتم :)
    بازهم تشکر!
    پاسخ:
    موافقم یونا عالیه
    بله موافقم باهات

    خواهش میکنم
    مرسی که هستین :))
  • فاطمه ❤عشق کره
  • ممنون عزیزم
    پاسخ:
    خواهش
  • نیلوفر کیانی
  • اخه بلاخر یونا دیدم ! 
    خیلی طرف دار داره ها !چه شعار زیبایی !!
    پاسخ:
    اوهوم
  • نیوشا کامرانی
  • یونا عشقه !
    پاسخ:
    مطمئنا یونا یکی از بهترین هاس
    من عاشقشم :)
    راستی سری دوم معرفی رو گذاشتم دوست داشتنی سر بزن و نظر بده منتظرتم
    پاسخ:
    آره واقعا هم صداش هم بازیش عالیه
    حتما :)
  • چوی زینب دمدمی
  • به ترتیب همه عشقای من رذیف شدن.یونانازوبامزه مال خودممههههه اتفاقامن میگم خیلی حذابع یه عکس ازش دیدم عاشقش شدم سریع رفتم فیلماشوببینم😁😍😍😍😍
    پاسخ:
    یونا هم بازیگر خوبیه هم خواننده ی خوبیه قیافش دوست دارم
    من عاشششققق یوناام خیلی خوبه عشقه

    پاسخ:
    موافقم :)
    من عاشق و دیونه یونام

    یونا عالی ترین دختریه که تو عمرم دیدم 😍 اصن گرلز جنریشن افسانه های کیپاپن و مثل اونا هیچوقت پیدا نمیشه♡ به نظرم اکه تا الان نمیشناختینشون باهشون اشنا شین اونا معرکه ان😍😍😍

    و اینکه یونا لیدر نیس ته یون لیدره و یونا خواننده کمکی و ویژوال هست❤😍

    پاسخ:
    مرسی از راهنماییت گلم:)

    یونا بهترینه شاید یکی از چیزایی که بهم انگیزه میده گرلزجنریشن رو دنبال کنم حضور یونا تو گروهه

    مرسی از زحمتاتون

    پاسخ:
    خواهش عزیزم
    یونا عشق من
    پاسخ:
    ☺☺
  • یونالیم خوشگله
  • والا  من عاشق یونت هستم  هر کی میگه بده واقعا خیلی بیشعوره و خودش بده هیچکی ب  اندازه یونا خوشگل و به اندازه یونا صداش زیبا نیست حالا هر کی هم میگه الکی و دروغه من ک اصلا خوشم از گروه های الکی و مزخرف بلک پینک نمیاد اصلا هم صدا ندارن و اصلا خوشگل نیستن 

        ب گرلز جنریشن بپیوندید ک همه نازن و ملوس ♡فداشون

    پاسخ:
    سلام بله یونا هم بازیگر خوبیه هم خواننده خوش صداییه
    اما ما باید به همه سلیقه ها و تفکرات احترام بزاریم🙂🧡

    با کیم تهیونگ دوسته ولی چه رابطه ای دارن لطفت یکی توضیح بده با کیم تهیونگ و پارک جیمین دوسته آخه چه طوری ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ:
    من نشنیدم ارتباطی باهم داشته باشن برای همین نمیتونم بهتون کمکی کنم
    دوستان اگه میدونین راهنماییشون کنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">