رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اینجا همه چیز درباره کره پیدا میشه اگه درخواست،پرسش یا نظری هم دارید میتونید اعلام کنید

میکس سریال تو فوق العاده ای

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷ ق.ظ

سلام سلام

دوستان بعد از یه قرن اومدم بالاخره البته واقعن واقعن از همه معذرت میخوام واسه غیبت طولانیم یه مشکل جدی داشتم که خداروشکر حل شد به امید خدا در آینده جبران میکنم:)

.

.

.

الانم شما رو به یه میکس خفن از سریال تو فوق العاده ای دعوت میکنم

اینم از میکس این سریال:

 

 

 

 

نظرات  (۴)

سلام رها گلی ^_^ 

دلم برات تنگ شده بود.....

چرا یهویی میری 😭😭😭😭😭

خداروشکر که هستی هنوز......فاطمه می خواد بره 😭😭😭😭

 

پاسخ:
سلام نیلو جونم خوبی؟
واقعا یه مشکلی داشتم که اصلا نمی تونستم بیام وب
عه واسه چی؟؟ 

  • فاطمه ❤عشق کره
  • خداروشکر که اومدی😘😘😘😘😘😍❤

    در این مدت وب من یکساله شد😉😊

    پاسخ:
    آره دیگه
    به به سلامتی شیرینیش کو پس؟😂
  • فاطمه ❤عشق کره
  • پست گزاشتم من😂

    شیرینی قولشو دادم😀

    ولی همون پستم به سختی وقت کردم😂😀😄

    پاسخ:
    عجب😂

    سلام دوست عزیز منم یک وبلاگ دارم که از کره مطالب آپ میکنم خوشحال میشم سر بزنید و اگه مایل بودین تبادل لینک انجام بدیم...لطفا خبرم بدین...مرسی

    پاسخ:
    سلام حتمن سر میزنم
    متاسفانه من بخاطر درگیری نسبت شدید با درسام فعلن نمیتونم فعالیت داشته باشم ولی پیگیر وبلاگتون هستم❤

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">