رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اینجا همه چیز درباره کره پیدا میشه اگه درخواست،پرسش یا نظری هم دارید میتونید اعلام کنید

سریال عشق مخفی من

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۴۷ ب.ظ

به نام خدا

خب سلام بالاخره بعد از یه مدت طولانی برگشتم

توی این مدت چندتا سرال دیدم که دوست دارم بعتون معرفی کنم و اگرم شد یه نقد کوتاه از هرکدوم توی وبلاگ بذارم.

تصمیم گرفتم اولین سریال عشق مخفی من باشه.

 

سریال عشق مخفی من:

 

نام سریال:عشق مخفی من،My seceret Romance

محصول کشور:کره جنوبی

تعداد قسمت ها:13

زانر:کمدی،رمانتیک

بازیگران:

Sung Hoon

Sung Ji Eun

Kim Jae Yeong

Jeong Da Sol

Lee Hae In

Baek Seung Heon

 

خب این سریال و خودم خیلی وقته که دانلودش کرده بودم اما فرصت دیدنش برام پیش نمیومد اما بالاخره امروز تمومش کردم.

سریال عشق مخفی من درمورد چا جین ووک پسر رئیس پولدار و کارشناس تغذیه ای به اسم لی یومیه.

از همون ابتدای سریال آشفتگی های زندگی و مشکلاتی که هرکدوم دارن مشخص میشه لی یومی دختر زنی هستش که اون زن مدت زیادی به عنوان بازیگر فیلم های مستهجن شناخته میشده و به همین دلیل لی یومی مورد آزار و اذیت و تمسخر هم کلاسی هاش واقع میشده و از اون زمان و به دلیل مشکلاتش با پسری قرار نزاشته بوده.

از طرف دیگه چا جین ووک پسر ناخلفی بوده که دخترای زیادی توی زندگیش بودن و همه از جمله پدر و منشی شخصیش از کار های اون ناراضی بودن.

قسمت اول این سریال اینجوری شروع میشه که مادر لی یومی برای (فک کنم)سومین بار میخاد ازدواج کنه و مراسم ازدواجشونو توی یه تفریحگاه مجلل که متعلق به پدر چا جین ووک بوده برگزار میکنن. لی یومی به این مراسم دعوت میشه و از طرف دیگه پدر جین ووک تصمیم میگیره برای سر به راه شدن پسرش اونو مدتی بفرسته به اونجا تا به عنوان یه کارمند مشغول به کار بشه.

اونجا براساس یک سری از اتفاقات این دونفر باهم دیگه ملاقات میکنن و بخاطر مشکلاتی که دارن بهم نزدیک تر میشن و یک شب رو باهم میگذرونن .صبح فردا یومی ترجیح میده که فرار کنه و جین ووک وقتی بیدار میشه با کلی تحقیر و توهین مواجه میشه . از اونروز تصمیم میگیره با هیچ دختری نباشه.

بعد از سه سال این دونفر بر حسب اتفاق باهمدگه مواجه میشن و جین ووک میخاد تا دلیل کار یومی رو بدونه اما اون از گفتن حقیقت فرار میکنه.

 

   خب راستش این سریال شاید خیلی حرفه ای نباشه اما ارزش یکبار دیدن و داره و من به این سریال 7از10 میدم.

به شخصه خیلی منتظر موندن و صبوری هردوتا شخصیت و برای رسیدن به همدیگه دوست داشتم.بازی بازیگراهم خیلی خوب بود و خیلی خوب میتونستن احساساتشون رو نشون بدن و بازی کنن.

پایان

 

نظرات  (۲)

سلام میخوای وبت رو تبلیغ کنم.

برای اینکه بفهمی چقدر دنبال کننده داری باید جعبه دنبال کننده ها قرار بدی توی وبت

پاسخ:
سلام عزیزم من این وبلاگ و بیشتر برای دل خودم زدم و فعالیتم زیاد نیست برای همین نمیدونم تبلیغ موثره یا ن
در مورد دنبال کننده هم میدونم باید جعبه دنبال کننده داشته باشم اما به خاطر یسری از مسائل از وبلاگ برداشتمش

از توضیحاتی که دادین معلومه سریال قشنگیه. پس باید حتما ببینمش.

فقط میشه بگی بازیگرهای زوج سریال چه کسانی هستن؟

پاسخ:
سونگ هون و سونگ جی ایون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">