رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اینجا همه چیز درباره کره پیدا میشه اگه درخواست،پرسش یا نظری هم دارید میتونید اعلام کنید

سریال افسانه دونگی(تصاویر بانو جانگ)

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۰ ب.ظ


بانوجانگ











نظرات  (۱۰)

لااااااایک عالیه
پاسخ:
ممنونم :)
  • نیلوفر کیانی
  • بانو جانگ عشقه ! 
    چقدر لباس ملکه بهش میاد ! 
    به قول سریال زندگی برای عشق تنها ایراد بانو جانگ اینکه یه برادر کله پولک داره !😂😂😂😂😂



    پاسخ:
    خخخخخخ
    آره واقعا
  • نیلوفر کیانی
  • از بین لباس هاش اون لباس ۱،۳،۴،۷،۸،۹ و اخری خیلی بهش میاد !😂😂😂
    لباس های بنفش بهدجز اخری خیلی دوست نداشتم !
    اون لباس مشکی که در تصویر ۷ پوشیده مثل ماه شده !



    پاسخ:
    آره مخصوصا 8 و9
    :)
  • چوی زینب دمدمی
  • خب من بگم کدوم لباساش بهتره.
    اونجایی که دست هیجائه روگرفته عاااااااشق لباسشم.
    اصلاازلباس ملکه اییش خوشم نمیاد.لباس صورتیه ش هم خوبه.ولی بیشتربانوجانگوبااون لباس بتفشش میشناسن
    پاسخ:
    ولی درکل لباسای قشنگی داشت

    بانو جانگ لباسش خوشگله ولی خیلی بد جنسه

     

    پاسخ:
    به نظرم بانو جانگ بیشتر کارایی که کرد واسه دفاع از خودش و پسرش بود البته که هیچ ادمی بدون اشتباه نیست

    فیلم دونگی خوبه ولی اگر می شود بیوگرافی سریال

    جواهری در قصر (یانگوم)،گل های زندان(اوکنیو)،وارثان،سایمدانگ،واز

    جومونگ ۱ تا جومونگ۸

     

    پاسخ:
    انشاالله توی فرصت های بعدی

    میشه طرح دوخت لباس بانو ها رو هم  بزاری من عاشق اینم که یم لباس اینحوری داشته باشم لطفاً طرح و الگوى دوخت شم بزار مرسی 

    پاسخ:
    سلام عزیزم طرح دوخت هانبوک رو به صورت تصویری قبلن توی وبلاگ گذاشتم میتونی به بخش متفرقه بری و پیداش کنی 
    اگه طرح دوخت دیگه ای روهم پیدا کردم توی وب قرار میدم 

    من هرچقدرم که تو بگی جانگ اوکی جانگ که لیاقت نداره بهش بگم بانو..  بنظرم زن زشت و بدرفتاری بود

     

    نمیدونم از چیه این خوششون میاد بعضیا:) 

    پاسخ:
    باشه عزیزم نظر شماست این چرا عصبانیت؟!😂

    سلام ببخشید من هنوز سریال زندگی برای عشق رو نگاه نکردم اما می‌خوام نگا کنم میخواستم بپرسم که این سریال کلا چند قسمت هست 

    و اینکه من هم عاشق بانو جانگ هستم اما به نظرم بانو جانگ سریال زندگی برای عشق بهتر و زیبا تر است 

    سلام ببخشید من هنوز سریال زندگی برای عشق رو نگاه نکردم اما می‌خوام نگا کنم میخواستم بپرسم که این سریال کلا چند قسمت هست 

    و اینکه من هم عاشق بانو جانگ هستم اما به نظرم بانو جانگ سریال زندگی برای عشق بهتر و زیبا تر است 

    پاسخ:
    سلام ۲۴تا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">