رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اینجا همه چیز درباره کره پیدا میشه اگه درخواست،پرسش یا نظری هم دارید میتونید اعلام کنید

یه نظر سنجی به مناسبت تولدم در 3آذر

جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶ ب.ظ
3مورد از بهترین سریال های کره ای که تا حالا دیدید چی بوده؟

نخست وزیر و من Prime minister and i
لطفا3تا از بهترین سریال هایی رو که دیدید رو به ماهم بگید تا استفاده کنیم و بتونم عکس ها و ویدیو هایی از سریال های مورد علاقتون در وبلاگ قرار بدم.
با تشکر مدیر وبلاگ رها مقدمی فر


نظرات  (۲۲)

  • نیلوفر کیانی
  • سلام رها جان
    بنظرم من ملکه هفت روزه محشر بود بعدش عاشقان ماه بعدش ملکه کی  ملکه کی تازه دارم میبینم فوق العاده عالی بوده تا الان 

    پاسخ:
    بعله
    ملکه کی محشره
    سلام رها جون.
    اولیش پسران ورای خوشتیپ ها که الان دارم دنبال میکنم
    دومیش امپراطور بادها
    سومیش سرزمین آهن
    و البته سرنوشت(ایمان) که زیبا هست
    پاسخ:
    پسران ورای خوشتیپ هارو تا حالا ندیدم میخوام دنبال کنمش
    قشنگه ولی اگه از شبکه ایران پخش بشه همش سانسور در میاد.😅😅😅میشه اگه مشکلی نیست بگید چند سالتونه؟اصلا نگید.😁کلا هر طوری میلتون هست
    پاسخ:
    بله
    مشکلی ندارم17 سالمه
  • فاطمه دخی ته تغاری
  • پس آبجی بزرگه ای.
    بازم ببخشید که فضولی کردم معذرت
    پاسخ:
    نه عزیزم خواهش میکنم
  • فاطمه دخی ته تغاری
  • وبممممممممممممممم
    پاسخ:
    :)

  • فاطمه دخی ته تغاری
  • عزیزی❤
    پاسخ:
    شما بیشتر
  • فاطمه دخی ته تغاری
  • قربون محبتت
    پاسخ:
    :))
    لایق نام قطعا جز بهترین های ۲۰۱۷ !توصیعه میکنم اگه عاشق پزشکی هستید ببیند !
    تو سریال تاریخی قطعا ملکه هفت روزه و بعد زندگی برای عشق واقعا جز بهترین های کره  هستند !
    پاسخ:
    لایق نام رو تاحالا ندیم
    ولی موافقم باهات ملکه هفت روزه و زندگی برای عشق قطعا از بهترین ها هستن
    ملکه هفت روزه 
    هیلر 
    شکارچی شهر 

    پاسخ:
    همشون قشنگن بخصوص شکارچی شهر:)
  • مریم خانم
  • عاشقان ماه قشنگه بود ولی یکم لوس بود تهش ! ولی بنظرم ملکه هفت روزه عالی بود بازی مین یانگ و لی ونگ گان واقعا شاهکار بود !
    سزوار اسمت نیستی دکتر هو واقعا جالب بود ! 
    وارثان و پینوکیو بابازی عالی شین هه واقعا بهترین های کره هستند !

    پاسخ:
    با نظراتت موافقم:)
    ملکه کی 
    زندگی برای عشق 
    اهنگ مرگ 
    ملکه هفت روزه خوبه البته تازه شروع کردم !
    پاسخ:
    همشون مهشرن
    برای شروع خیلی خوبه :)
  • .. فرزانه ..
  • جواهری در قصر(یانگوم)با اینکه قدیمیه ولی خیلی عالیه.پر از درس هست این سریال زیبا
    بعدش ملکه هفت روزه و زندگی برای عشق
    همشون به نظرم هم آموزنده هستند و هم عاشقانه و هم زیبا
    پاسخ:
    باهات موافقم مخصوصا ملکه هفت روزه و زندگی برای عشق :)
  • چوی زینب دمدمی
  • اول ازهمه افسانه ی دونگی که توتمام سریالهای جهان بهترینه!!!
    بعدش دبلیودوجهان وشاهزاده زیرشیروانی که خیلی جذاب بودن!
    پاسخ:
    :)

    سلام بهترین فیلم های مژه ای که بهتون پیشنهاد میکنم ببینید

    پسران فراتر از گل

    عاشقان ماه 

    خانواده جدید

    حتما ببینی عزیزم

    پاسخ:
    سلام عزیزم
     مرسی بابت پیشنهادت🧡

    سلام علیکم😍😘

    از نظر من فیلم های

    آقای ملکه محشششششره😍

    دختر پر روی من البت خیلی  ها خوششون نمیاد ولی من این سبک رو دوست دارم 

    و آخری هم فراری از قصر تا حدودی خوبه 😍😍

    پاسخ:
    آقای ملکه  خیلی جذاب بود😍

    سلام من تازه با وبلاگتون آشنا شدم 😍

    بعضی از فیلم هایی که اینجا معرفی کردید توی شبکه های ایران پخش نشده آیا این فیلم ها مناسب سن من هستند من ۱۳ سالمه  من خیلی به فیلم های کره ای علاقه دارم 

    پاسخ:
    سلام خوش اومدین
    چی بگم والا بستگی به طرز افکار و عقاید هر فردی داره
    من خودم هم سن شما بودم میدیدم ولی خب بازم میگم به طرز فکرتون بستگی داره
    چون شاید یسری از صحنه ها مناسب نباشه

    ممنون 

    پاسخ:
    🧡🧡

    سلام ❤

    وبلاگتون خیلی خوبه 😍😍

    چند تا پیشنهاد فیلم کره ای دارم 

    ۱-آقای ملکه طنز فیلم خیلی عالیه البته آخراش رو خوب جمع نمیکنن ولی واقعا ارزش دیدن داره 😍😍

    ۲- عاشقان ماه خیلی عالی کار کردن بازیگراش رو و خیلی قشنگه 😊😊

    ۳- دختر پر روی من هم تا حدودی قشنگه طنز و عاشقانه ی زیبایی داره ❤

    ۴- فیلم انیمه ای یونا دختری از سپیده دم خیلی جذاب و کیوته 😍😍

    ۵- خدمتکاران رو میخوام شروع کنم ولی خیلی تعریف شده ازش حتما نگاه کنید 😊

    پاسخ:
    سلام ریحانه جان بخاطر امتحانات و درسام یه مدت توی وبلاگ فعالیت نداشتم
    انشالله بعد کنکور جبران میکنم
    آقای ملکه رو هم دیدم سریال قشنگیه😍
    بقیه پیشنهاهارو توی اولین فرصت میبینم🙂
    مرسی از نظرت❤🧡

    انشالله  مرسی 🧡💛

    خیلی دوست دارم و همچنین دوست دارم ببینمت😘❤

    پاسخ:
    نظر لطفته گلم🥰❤

    سلام

    وبلاگ تون دوست دارم 😍 

    خیلی از دوستان عاشقان ماه پیشنهاد دادن ولی خب من ازش متنفرم و به هیچ کس پیشنهاد نمیدم.. اگه آدم از شدت بیکاری افسرده بشه بهتر از اینه که واسه سریال چرت عاشقان ماه افسرده بشه 😁 نمیدونم ولی با وجود بازیگر های خوب و آهنگ های زیبا دوستش نداشتم...😐

    بهترین سریال هایی که دیدم سریال های هیلر ، کتاب خانوادگی گو ، گابلین ، مشکلی نیست خوب نباشی ، آقای ملکه ، زندگی خصوصی او ، دو هفته ، نسل خورشید و تو فوق العاده ای و آقای ملکه 😊 پیشنهاد میکنم ببینید..😊

    سریال وقتی هوا خوبه هم خیلی خوبه یادم رفت بگم 😅

    سریال وارثان هم بخاطر کیم وو بین دوستش داشتم و بخاطر این بازیگر و نقشش دیدم که انصافا بخاطر این بشر تماشایی بود 😅💚😍

    سریال زندگی برای عشق هم اولین سریالی بود که خارج از تلویزیون دیدم😅 هم دوستش داشتم هم نداشتم😂 نقاط ضعف زیادی داشت...

    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    مرسی😍🧡
    خب هرکسی نظر خاص خودشو داره
    بله همشون سریال های خوبی ان
    زندگی برای عشق برای شخص من خیلی سریال خاصیه

    میدونی من خودم علاقه خاصی به سریال ها و بازیگر ها و آهنگ های کره ای دارم و مثلا بعضی از سایت ها و کامنت ها رو میبینم که بهشون هیت میدن حالم بد میشه و اعصابم بهم میریزه..😅💚 دیگه هیچ وقت سمت اون سایت ها و کامنت ها نمیرم..💚

    ولی منظورم این بود که با وجود این علاقه زیادم به سریال ها و بازیگر های کره ای با این حال از عاشقان ماه متنفرم.. یعنی کلا علاقه زیادی به سریال های تاریخی ندارم.. عاشقان ماه هم دیگه دیدن مرگ اون همه آدم دل سنگ میخواست..😐 من تا چند وقت بعد دیدن این سریال حالم بد بود و روحیه ام داغون شده بود و الکی گریه می کردم برای خودم😐😐😐😐

    البته خب نباید امسال که کنکور داشتم می دیدمش... اشتباه بزرگی کردم😂🤦😐

    سریال زیبای حقیقی رو هم دوست نداشتم...  با وجود اینکه موقع دیدنش تازه کیدرامر شده بودم ولی مثلث عشقیش خیلی بد بود😐 جوری که حاضر نشدم قسمت آخر ببینم 😁😐

    سریال دهکده ساحلی چاچا و ملکه هفت روزه رو هم دوست داشتم 😅 کلا سریال مورد علاقه زیاد دارم😂💙💚🧡💛 

    من 17 سالمه چند ماه دیگه 18 سالم میشه و امسال هم کنکور رشته انسانی دارم... از پست هاتون فهمیدم شما هم کنکور رشته تجربی دارید.. امیدوارم موفق باشید 😊💛💚🧡💙

    پاسخ:
    خب بله قطعا تحمل یک سریال با تم غم انگیز برای بعضیا سخته
    من سریال زییای حقیقی رو متاسفانه ندیدم ولی خیلی از مثلث عشقی عصاب خوردکنش شنیدم
    پیشنهاد میکنم توی سال کنکور اصلا سریال نبین چون واقعا ذهن رو مشغول میکنه
    مرسی عزیزم من خداروشکر کنکور و با موفقیت تموم کرد😅
    امیدوارم توهم موفق باشی فایتینگ🧡

    تو فاز سریال های تاریخی من کتاب خانوادگی گو و آقای ملکه رو بیشتر دوست دارم 😍

    بله من دیگه سریال نمی بینم..🙏 بعد کنکور دوباره می‌بینم 😅

    ولی حالا که فکرشو میکنم سریال هیلر و ملکه هفت روزه رو دوست ندارم 😁🤦 کلا زیاد سریال تاریخی دوست ندارم...🙏

    هر کی باید طبق سلیقه خودش سریال انتخاب کنه...🙏

    زیبای حقیقی خیلی چرت و کلیشه ای... یه چیزی تو مایه های وارثان 😂 نمیدونم چرا اینقد پر طرفدار بود..😂

    وارثان دیدی؟

    سریال هایی که نوشتم نگاه کن ببین خوشت میاد یا نه..😅😉

    ممنون عزیزم 💛🧡💚 منم امیدوارم شما تو تمام مراحل زندگی تون موفق باشید 😊❤️

    پاسخ:
    همه سریالای خوبی هستن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">