رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اینجا همه چیز درباره کره پیدا میشه اگه درخواست،پرسش یا نظری هم دارید میتونید اعلام کنید

میکس زیبای سریال شکارچی شهر

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ق.ظ

یه میکس عاااااالی و اکشن

.

.

.

Image result for ‫سریال شکارچی شهر‬‎




نظرات  (۶)

  • نیلوفر کیانی
  • پارک مین یانگ عشق منه !!!
    مرسی عزیزم !! وای نمی دونی از واون روز که اون میکس توی وبت دیدم عاشقش شدم !!!
    الان که وقت دیدنش ندارم ولی هر از گاه یه پارت هایی میبنم!!!
    یه سوال اون قسمت از میکست که لی مین هو تیر خورد (منظورم انتهای فیلمه ) میمیره یا زنده می مکنه ؟

    پاسخ:
    خواهش
    زنده میمونه
  • نیلوفر کیانی
  • سلام عزیزم یه سوال میکس ها تو با چه نرم افزاری درست میکنی ؟
    من با viva video درست میکنم خیلی حجم میگره مثلا یه فیلم ۳ دقیقه که با اون درست میکنم انقدر حجم داره که نمیشه تو وب بیان فرستاد !!!!(حدود ۴۵ مگ میگره بیان زیر ۳۰ مگ قبول میکنه )
    الان ویدو شما حدود ۳دقیقه اگه لطف کنی اسم نرم افزار تو بگی ممنونم میشم !
    حیف این قدر میکس درست میکنم نمی تونم بفرستم 😭😭😭😭😭


    پاسخ:
    من اکثر میکسامو یکی از دوستام درست میکنه خودم وقتشو ندارم اما میکسایی رو که خودم درست میکنم با یه برنامه ای هستش که الان به خاطر ندارم بعدا حتما بهت میگم :)
  • نیلوفر کیانی
  • ممنون میشم عزیزم !!
    پاسخ:
    :)
    خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    مرسی گلم چشمات قشنگ میبینه
  • فاطمه ❤عشق کره
  • لایک داری💖💖💖...آخرشم نیلوفر ما رو با مین یانگ میکشه
    نمیدونم چرا اینقد مین یانگ و دوست داره
    پاسخ:
    مرسی
    :)
  • فاطمه ❤عشق کره
  • خواهش خواهر رها...
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">