رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اینجا همه چیز درباره کره پیدا میشه اگه درخواست،پرسش یا نظری هم دارید میتونید اعلام کنید

چندتا از بازیگران زن زیبا در کره جنوبی

شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۵۵ ب.ظ
از نظرشما کدوم قشنگ تره؟
این بازیگران و از نظر زیبایی به چه صورت رتبه بندی می کنین؟
نظرتون درباره ی هرکدوم چیه؟

1-پارک شینهه


2-پارک مین یانگ


3-بائه سوزی


4-کیم سو ایون


5-کیم تائه هی


6-یون ایون هه


7-ایم یونا



8-لی سو یئون


9-هان هیوجو


10-پارک هاسان



11-هان جی مین


12-آی یو



13-هان گا این


14-جون جی هیون



15-پارک جیون

_به زودی بیوگرافی از این بازیگران داخل وب قرار می گیره

نظرات  (۲۳)

  • فاطمه ❤عشق کره
  • 11=هان جی مین
    9=هان هیوجو
    4=کیم سو ایون
    2=پارک مبن یانگ
    3=بائه سوزی
    +پارک ها سان
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
    به ترتیب گفتم کسایی که از نظر من زیباترن
    پاسخ:
    ممنونم از اینکه نظر دادی :)
  • نیلوفر کیانی
  • پارک مین یانگ 
    لی سویان
    کیم تاءه هی 
    هان جین مین 
    هاهیو جو
    پارک شین هه
    پارک ها سان
    پاسخ:
    مرسی از اینکه نظرتو گقتی :)
  • فاطمه ❤عشق کره
  • خواهش😘😍😍😘
    پاسخ:
    :)
  • رها مقدمی فر
  • خب من اینارو انجوری مرتب میکنم
    1-پارک مین یانگ
    2-کیم سو ایون
    3-ایم یونا
    4-پارک شین هه
    5-کیم تائه هی
    6-هان جی مین
    7-لی سویئون
    8-هان گا این
    9-پارک جیون
    10-بائه سوزی
    11-پارک هاسان
    12-هان هیوجو
    13-یون ایون هه
    14-آی یو
    15-جون جی هیون
    2...با اینکه نمیشناسمشون اما خب دو خوشگلتره خخخ
    پاسخ:
    منم همین نظرو دارم :)
    ممنون که سر زدی
    همه خوشگل بودن :)
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • نیلوفر کیانی
  • سلام مججد !
    مثل اینکه من این پست کامل نخوانده بودم و فقط به قسمت دوم پست تون جواب دادام با اجازه تون بقیه شو امروز کامل کنم رها جون ! 
    سوال اول : بنظرم پارک مین یانگ از همه شون بهتر ! 
    ( بقیه جواب تو پست بعدی )

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون از توجهت
  • نیلوفر کیانی
  • قسمت سوم سوال : 
    بنظرم پارک مین یانگ واقعا جایگاه اول بهش تعلق چون واقعا بازیگر خوبی هست تو کل کره ! وحتی جهان  و بازیش هم عالی ( من خودم ازش بازی ضعیفی ندیدم تا به حال ) !
    تنها سریالی ازش که کامل دیدم فقط ملکه هفت روزه بود ! 
    ملکه هفت روزه که واقعا سریال نابی و قشنگی بود و فکر نمیکنم سریالی بهتر از اون بتونم  پیدا کنم !
    بقیه سریال هاش از جمله هیلر و شکارچی شهر ( واقعا شاهکار بودند من عاشق جفت شونم ) ، یاداوری ، منشی کیم چشه ، دکتر جین ، و پرنس جامینگ گو را به صورت چند قسمت دیدم واقعا قشنگ بازی میکرد ! حتی تو پرنس جامیونگ گو نقش منفی لاهی را ( نقدشو توی وبم می خوام قرار بدم دوست داشتی ببین ) بازی میکرد واقعا عالی بود ( در حد بانو حانگ منو جذب کرد ) ! 
    بنظرم تو انتخاب ذوج سریال معمولا خیلی دقیق عمل میکنه ( شنیدم خودش انتخاب می کنه ) و من زوج بازیگراش واقعا دوست داشتم به خصوص بازیگر تقش هیلر و یاداوری واقعا دوست دارشتم !

    پاسخ:
    من باهات موافقم مطمئنا پارک مین یانگ یکی از بهترین بازیگران کره و جهانه
    منم تابه حال بازی ضعیفی ازش ندیدم
    زوج هاشو همیشه عالی انتخاب میکنه و بازیه خوبش در هر فیلم و سریال نقطه قوتشه
    حتما این نقدو میبینم نیلوفرجان :)
  • نیلوفر کیانی
  • قسمت سوم سوال : 
    خب بنظرم دومین بازیگری که من دوست داشتم لی سویان بود ! 
    شاید از نظر قیافه  جایگاه پایین تری داشته باشه ( در حدی که برای بیوش توی وبم کلی درد سر کشیدم تا ۴ تا دونه عکس خوب ازش پیدا کنم 😂😂😂😂)
    ولی از نظر بازیگری + قیافه بنظرم جایگاه دوم داره ! واقعا بازیگر خوبی به خصوص توی نقش های منفی .
    واقعا تو سریال دونگ یی خیلی قشنگ بازی کرد و من لحظه به لحظه همراهش بودم حتی یه بارم ازش متنفر نشدم ! باهش گریه کردم . زیبا ترین جملا جمله اعدامش بود که واقعا خیلی جملات زیبایی بیان کرد که حیف تلویزیون سانسور کرد ! 
    از دیگر سریال ها که ازش دیدم ،وسوسه یک فرشته ، دونگ یی ، دکتر جین . که توی هر سه در نقش منفی  و من واقعا بازیشو دوست داشتم !

    پاسخ:
    من خودم فقط سریال دونگیو به طور کامل ازش دیدم که نقششو عالی بازی کرده بود و با اینکه نقش منفی بود ولی کلی طرفدار داشت
  • نیلوفر کیانی
  • قسمت سوم : 
    خب سومی بازیگری که از نظر زیبایی و بازیگری واقعا عالی بود  کیم تائه هی بود ! واقعا که از نظر زیبایی درجه یک و بنظرم نمیاد که بالا ۳۰سال سن داشته باشه که متاسفانه داره ! بازیگرش خوبه بنظرم ! البته به پای اون دو تا نمیرسه !
    بازی زیباش توی زندگی برای عشق واقعا زیبا بود ومن واقعا عاشق پارت های عاشقانه اون و یو اه این  بودم ! ( بشدت به هم میومدن ) اصلا معلوم نبود که ازش بزرگ تره ! 
    از دیگر سریال هایی که ازش دیدم پرنسس من و یونگ پال بود ( فقط ۱ قسمت ) که  اونجا واقعا بازیش عالی بود به خصوص یونگ پال تعریف شو خیلی شنیدم‌!


    پاسخ:
    کیم تائه هی هم واقعا چهره زیبا و بازی خوبی داره توی سریال زندگی برای عشقم به شدت درخشید
    اصلا هم معلوم نبود که چندسالی از یوه اه این بزرگتر بود
    سریال پرنسس منو به طور کامل دیدم و بسیار لذت بردم مخصوصا با زوج هنریش سونگ سئونگ هیون که هرو عالی بازی کردن
  • نیلوفر کیانی
  • قسمت سوم :
    خب چهارمی بنظرم هان جی مین واقعا عالی هم از نظر زیبایی و هم بازیگری !
    بخصوص توی شاهزاده زیر شیروانی واقعا عالی بازی کرد من واقعا دوسش داشتم ! 
     تو ایسان هم باینکه سریال کامل ندیدم ولی واقعا قشنگ بازی میکرد و من دوسش داشتم ! بنظرم توی لباس های رنگ روشن خیلی گوگولی میشد ! صحنه مرگ اش هم خیلی درد ناک بود اونجا و من واقعا گریه کردم اونجا 😭😭😭
    تو جواهری در قصر با اینکه نقش کمکی بود ولی بازم خوب بود !
    کلا نقش های لطیف بهش خیلی میاد ! بنظرم واقعا با احساس بازی میکنه و عملکردش تو سریال هاش عالی بوده !


    پاسخ:
    Yes
    قسمت سوم :
    خوب بنظرم هان هیو جو رتبه ۵ بهش تعلق میگره از نظر من !
    از نظر زیبایی که واقعا درجه یک است حتی ساده ترین عکس هاش در مقایسه بهترین عکس ها لی سویان واقعا قشنگ تره ! اما از نظر بازیگری ....
    خب من تنها سریالی که ازش دیدم دونگ یی بود اما من بازیشو خیلی دوست نداشتم ! نه اینکه چون رقیب بانو جانگ بود و من عاشق بانو جانگ بودم و ....
    چون بنطرم یه مقدار لوس بازی میکرد من عاشقانه دونگ یی و امپراطور دوست نداشتم و بنطرم خیلی منطقی نبود ( میدونم اینجا جاش نیست  ادامه نمیدم )  کلی در کل سریال واقعا قشنگی بود ! و شاید بعد از ملکه هفت روزه و حواهری در قصر و لایق نام اون سریال واقعا بی نظیر بود  ( از هر نظر )!
    # نیلو 









    پاسخ:
    منم خیلی از بازیش توی سریال دونگی خوشم نیومد
    به نظرم میتونست بهتر از اینا باشه
  • نیلوفر کیانی
  • قسمت سوم :
    پارک شین هه بنطرم خیلی هم زیبا نیست ولی بازیش واقعا عالیه !
    من از سریال هایی که ازش دیدم وارثان و پینوکیو ( این ها رو هم فقط چند پارت شو دیدم ) 
    پینوکیو که واقعا محشر بود و چقدر هم زوج سریال به هم میومدن ولی من بر خلاف خیلی ها از وارثان خیلی خوشم نیومد به دو دلیل  : اول اینکه احساس کردم اصلا زوج سریال خیلی به هم نمیان نه اینکه بهم نیان ولی ... ( نمی دونم چرا واقعا ؟ ) و دوم اینکه چند پارتی که من دیدم خیلی مشابه سریال شکارچی شهر بود  و خیلی جذبم نکرد !
    در کل بازیگر خوبیه ! من هم  دوسش دارم بیشتر به عنوان خواننده !
    پاسخ:
    شین هه بیشتر چهره بانمکی داره و بازیش هم خیلی خوبه
    وارثان و پینوکیو هردو عالی هستن و به نظر من زوج شین هه و مین هو درحد خوبی بودن سریال وارثان از اواسطش بیشتر افراد و جذب میکنه و سریال خوبیه
    مرسی از حضور زیبات نیلوفر جان :)
  • چوی زینب دمدمی
  • به نظرمن اول ازهمه هان هیوجوکه جذاب،خفن،محشر،عشق،خوش خنده وجیگره.بازی کردنشم محشرههههه خیلی بامزه بازی میکنه اتفاقاتودونگی عالی بود.اینکه بتونه نقشی روکه باشخصیت خودش زمین تاآسمون فرق داره روانقدرخوب دربیاره واقعامهارت زیادی میخوادکه عشقم خیلی خوب ازپسش براومد😍😍😍😏
    پاسخ:
    :))
  • چوی زینب دمدمی
  • بعذش هان جی مین که خیلی خیلی نازودوست داشتنیه ومن توهرچی فیلم ازش دیدم عالی بوده.بعداونم لی سویان که واقعاخوشگله وبازیشم خیلی خوبه.پارک شین هه روهم موافقم زیادخوشگل نیست ولی خییییییلی بانمکه وخیلی بانمک بازی میکته مخصوصاتوی توزیبایی درکنارعشقم سوکی❤
    پاسخ:
    موافقم

    به نظر من خیلی خوشگل نبودن بعضیا بین اینا من هان هیوجو و هان جی مین رو خیلی خیلی زیاد دوست دارم و خیلی خوشگلن ولی عکسای خوشگلشو نزاشتی

    پاسخ:
    نظر شما محترمه
    انشالا دفعه های بعد عکسای خوشگلترم میزارم:)

    هان هیو جو

    بائه سوزی

    پارک شین هه

     

    پاسخ:
    🙂🙂

     پارک شینهه ، هم از همه قشنگ تره تازه بازیگر بهتری هم هست به نظرم .

    عاشق فیلماشم مخصوصاً توی فیلم وارثان و پینوکیو  فوقالعاده بود.

     

    پاسخ:
    😊❤

    بنظر من هان هیوجو و بعد هان جی مین 

     

    هان هیوجو از بین اینا قشنگ تر و جذاب تر و طبیعی تر

    پاسخ:
    😊

    از نظر من سوزی همیشه جذاب تره اما پارک مین یانگ هم کم نمیاره به هر حال سوزی رتبه اول رو داره البته تو افکارات من

    پاسخ:
    😊❤
  • عاشق زیباترین زن کره سونگ جی هیو
  • ۱_ پارک شین هه 

    ۲_پارک ها سان 

    ۳_ لی سویان

    ۴_هان هیو جو 

    ۵_ هان گا این 

    ۶_ آیو

    ۷_ هان جی جین

    ۸_ بائه سوزی 

    ۹_ ایم یونا 

    ۱۰_یون ایون هه 

    ۱۱_جونجی هیون

    ۱۲_ کیم تائه هی

    ۱۳_ کیم سو ایون 

    ۱۴_ پارک مین یانگ 

    ۱۵_پارک جیون

    پاسخ:
    😊😍

    از نظر زیبایی و جذاب و کیوت بودن:        از نظر توانایی بازیگری:

    1-ای یو                                           1-پارک شین هه

    2-پارک مین یانگ                               2-پارک مین یانگ

    3-جون جی هیون                              3-هان هیو جو

    4-بائه سوزی                                   4-جون جه هیون

    5-ایم یونا                                        5-ای یو و سوزی(البته ای یو 

    6-یون ایون هه                                  بین خواننده ها بهترینه)

    7-کیم سو ایون                                6-سایر بازیگران در یک حد اند

    8-پارک شین هه

    9-هان جی مین

    10-کیم تائه هی

    11-هان هیو جو

    12-پارک هاسان

    13-هان گااین

    14-لی سویئون

    15-پارک جیون

    پاسخ:
    مرسی که با حوصله نظر دادی😊❤

    فقط و فقط سوزیییییی

    سوزی عشقه

    نفسه

    وجوده

    نه تنهت زیبا و جذاب بلکه همیشه لبخند رو لبشه و معصومیت و مظلوم بودن از صورتش میباره تو همه چیز عالی بازیاش مدلیگش خوانندگیش طرایش نویسندگیش اون فوق العادس حتی بدون ارایش و عکسی از بچگیاش هست که طبیغعی بودن صورتشو نشون میده

    من الین اهنگی که گوش دادماهنگ اون بود اولین فیلمی که دیدم فیلمه اون بود

    خیلی عشقه

    تازه پارک مین یانگ کلا عمله توی ویکی پدیا هم هست 

    پارک بویونگ جاش خالیه

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">