رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اگر به تاریخ کره جنوبی و هرچیزی که به اون مربوط میشه علاقه دارید با ما همراه باشید

رهایی در کره جنوبی

اینجا همه چیز درباره کره پیدا میشه اگه درخواست،پرسش یا نظری هم دارید میتونید اعلام کنید

بیوگرافی هان جی مین

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۴۸ ب.ظ

هان جی مین بازیگر سریال ایسان

.

.

.

نام بازیگر:한지민 / Han Ji Min

نام های مستعار: شاهزاده خانم، خرگوش

شغل:بازیگر و مدل

مکان تولّد:کره جنوبی (سئول)

تاریخ تولّد: ۵ /نوامبر / ۱۹۸۲ میلادی (۱۴ /آبان / ۱۳۶۱ شمسی)

قد: ۱۶۰ سانتیمتر (۵ فوت ۳ اینچ)

وزن:۴۳ کیلوگرم (۹۵ پوند)

گروه خونی: B

اعضای خانواده: پدربزرگ،مادربزرگ ،پدر ،مادر و یک خواهر بزرگتر ویک برادر و برادر زاده

تحصیلات: جامعه شناسی از دانشگاه هنر سئول

دین: مسیحیّت*همچنین در بعضی از منابع دین بودایی نیز گفته شده

غذای مورد علاقه: نوعی مرغ

زبانها: کره ای و انگلیسی

سرگرمی ها: شنا،یوگا،اسکی ،قایقرانی

دایره دوستان: Cai Zhen An, Yoon Su Yi , Liu Min , Jintai Ying

آغاز کار: SBS سال 2003 (سریال All In)

بیشتر دوست دارد در نقش های کمدی و کلاسیک و انتقام جویانه پزشکی زنانه ایفای نقش کند

نشان ستاره: برج عقرب

برج چینی: سگ

سریال‌های تلویزیونی

جکیل و من (سریال کره ای) (2015)

شاهزاده زیر شروانی(۲۰۱۲)

صدای او و ضربان قلب او (۲۰۱۱)

قابیل و هابیل (۲۰۰۹)

ایسان (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۰۷)

گرگ (۲۰۰۶)

میراث بزرگ (۲۰۰۶)

رستاخیز (۲۰۰۵)

جواهری در قصر (2003)

انسان خوب (2003)

فیلم‌ها

کاراگاه کی (۲۰۱۱)

برش(۲۰۰۷)

چلچله آبی (۲۰۰۵)

  • ۹۷/۱۰/۱۸
  • raha

هان جی مین

نظرات  (۱۷)

  • فاطمه ❤عشق کره
  • بسیار سپاسگزارم🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷ممنون از اینکه به درخواستم توجه کردید.سپاس
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم :)
    بازم خواهش
  • فاطمه ❤عشق کره
  • موفق باشید🌷🌷🌷
    پاسخ:
    ممنونم
    همچنین
  • فاطمه ❤عشق کره
  • جی مین در سریال یانگوم هم بازی کرده؟نمیدونستم چه عجب...شما میدونید نقشش چی بوده؟
    سپاس
    پاسخ:
    بله
    فک کنم اسمش شیمبی بود در نقش دوست پزشک یانگوم
  • فاطمه ❤عشق کره
  • ممنونم لطف کردید
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • نیلوفر کیانی
  • هان جی مین خیلی عشقه !
    پاسخ:
    :)
  • نیلوفر کیانی
  • چقدر جواهری در قصر سریال نابی بود به پای هیچ فیلمی نمیرسه ! نقش هان جی مین توش دوست داشتم ! نقش سونگیون واقعا عالی بود ! توی شاهزاده پشت بام که دیگه نگو !!! کلا نقش مثبت ملیح خیلی بهش میاد !
    پاسخ:
    موافقم با کل نظراتت
  • نیوشا کامرانی
  • سلام 
    ممنون بابت پست تون باید اضافه کنم گویا سریال های جدید شون یاد تون رفته اضافه کنید  همسر اشنا و در چشم شما ( جدیده مال ۲۰ ۱۹ )! همسر اشنا واقعا قشنگ بوده من عاشق این سریال هستم !
    دین شون هم بودا فکر کنم تو ویکتی اسیا و ویکتی پدیا نوشته بود !
    پاسخ:
    بله من به نیلوفر جونم گفتم که از اونجایی که خودم تایپ کردم و حوصله تایپ دیگه نداشتم به همین سریال ها بسنده کردم
    دین ایشون توسط خودشون تایید نشده من در بعضی از سایت های معتبر کره دین مسیحیت ایشون رو هم دیدم ویکی اسیا و پدیام گاهی اشتباه میکنن :))
  • نیوشا کامرانی
  • 😐😐😐😐
    پاسخ:
    :)
  • نیوشا کامرانی
  • بازم شرمنده که باهاتون تند بر خورد کردم من چندین سال که دنبال این اطلاعاتم و میدونم  ! مثل رابطه لی مین هو پارک مین یانگ که خیلی ها ازشون خبر ندارند ولی من میدونم ! 
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    منم خودم هفت ساله تمامه که پیگیرم مطمئنا چیزی نمیگم و توی وبم نمیذارم که افرادو به اشتباه بندازم
  • نیوشا کامرانی
  • بله بازم هم معذرت ! لطفا بیشتر اپ کنید !💜💜💜
    پاسخ:
    خواهش میکنم هرکسی نظر خودشو داره
  • .. فرزانه ..
  • خیلی بازیگر دوست داشتنی ای هست.سریالایی که دیدم ازش جواهری در قصر، ایسان، شاهزاده زیر شیروانی.

    پاسخ:
    اوهوم منم دوسش دارم
    ممنون که اومدی نظر دادی فرزانه جان :)
  • چوی زینب دمدمی
  • این جی مینم مال منهههههههه
    پاسخ:
    :)
    خدایی خیلی بازیگر خوبیه واقعا هم شبیه خرگوشه :)
    پاسخ:
    :)
  • تینا علویراد
  • من عاشق وروانی هان جی مین هستم مخصوصا در سریال جواهری درقصر💞💞💞💜💜💜💜❤❤❤🥰🥰🥰😘😘😘😘😘🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤗🤗🤗🤯🤯🤯🤯🤒🤒🤒🤒💙💙💙💙💙💚💚💚💚💛💛💛💛🧡🧡🧡💙💙💙💜💜💜💜💕💕💕💕❣❣❣💖💖💖💝💝💝💝

  • تینا علویراد
  • تو این روزگار عاشق همه چیتمممم روانییی کردی منو نفسممممممم🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🤒🤒🤒🤒🤗🤗🤗🤗💞💞💞💜💜💜👎👎👎👎👎👎هنرمند باذوق و زیبااااااا

    پاسخ:
    🙂🙂

    هان جی مین خیلی ملوس و دوست داشتنیه. من که خیلی دوسش دارم و تا حالا هر سریالی که ازش دیدم، خوب توشون ظاهر شده

    پاسخ:
    آره منم خیلی دوسش دارم:)
  • اونگ سونگ
  • سلام 

    می خواستم ازتون بپرسم هان جی مین همسر داره لطفا جواب بدید ؟ آیا بچه هم داره ؟

    پاسخ:
    سلام تا جایی که من میدونم ازدواج نکرده و بچه ای هم نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">